Er I også trætte af, at alt for mange mails stjæler jeres tid og overskud?
Der er meget i spil, når vi mailer sammen professionelt. Mails er i dag et vigtigt arbejdsredskab, som binder både organisationen og samarbejdspartnere sammen. Men det er svært at kommunikere professionelt pr. mail, fordi den er helt sin egen genre: En blanding af skrift og tale, af formelt og uformelt, af professionelt og personligt.
Kan I nikke genkendende til, at:
- Der er alt for mange mails i omløb?
- Mange føler sig stressede over bunken af ulæste mails?
- Det er svært at kommunikere pr. mail – og det går ud over samarbejdet?
- Jeres møder og øvrige kommunikation efterhånden mest sker pr. mail?
- Mailen er skyld i misforståelser og dårligt arbejdsmiljø?
Så kontakt mig for en snak om mulighederne for et kursus.
”Gode input, gode snakke og gode værktøjer”
– EUC Nordvest, direktør Hans Jeppesen
“Jeg glæder mig til at dem, jeg arbejder sammen med, også har været på kursus hos dig”
– kursusdeltager hos TDC