Mails – effektiv kommunikation og bedre samarbejde

Er I også trætte af, at alt for mange mails stjæler jeres tid og overskud?

Der er meget i spil, når vi mailer sammen professionelt. Mails er i dag et vigtigt arbejdsredskab, som binder både organisationen og samarbejdspartnere sammen. Men det er svært at kommunikere professionelt pr. mail, fordi den er helt sin egen genre: En blanding af skrift og tale, af formelt og uformelt, af professionelt og personligt.

Kan I nikke genkendende til, at:

  • Der er alt for mange mails i omløb?
  • Mange føler sig stressede over bunken af ulæste mails?
  • Det er svært at kommunikere pr. mail – og det går ud over samarbejdet?
  • Jeres møder og øvrige kommunikation efterhånden mest sker pr. mail?
  • Mailen er skyld i misforståelser og dårligt arbejdsmiljø?

Så kontakt mig for en snak om mulighederne for et kursus.

”Gode input, gode snakke og gode værktøjer”                   
– EUC Nordvest, direktør Hans Jeppesen

“Jeg glæder mig til at dem, jeg arbejder sammen med, også har været på kursus  hos dig”
– kursusdeltager hos TDC